Världens bästa ponny

0kommentarer

tack vare världens bästa ponny i mina ögon är jag så lycklig så det inte går att beskriva med ord.Kom precis hem från stallet där jag har vart i några timmar och myst i hop med min förra sköthäst Noak.Hoppade 3 studs med Filur och jag vart verkligen chockad över hur hopp glad han var idag.Han är inte så utbildad ännu och jag har fått hoppat den ponnyn ett par gånger och det har väl gått bra,men idag var han  bäst på hoppningen.Han orkade galoppera hela vägen och lyfte sina hovar riktigt jävla ordentligt vilket han har haft problem med tidigare.Jag är verkligen jätte nöjd efter denna timmes hoppning.Jag tror att han kommer att bli en bra ponny när han är färdig utbildad och att han kommer vinna fina priser när han är ute och tävlar.Han är så duktig på både dressyren och hoppningen.Önskar att jag kunde få tävla med honom vilket jag kan glömma.Eftersom att jag är över 18 år så får jag inte tävla med en ponny.


Kommentera

Publiceras ej