ringde nyss till q-park ab

1kommentarer

Min granne i porten bredvid mig Parkerar sin bil i hörenet vid entren hela tiden,vilket gör att det är helt omöjligt för oss att komma in med våran bil på gården när vi har vart och storhandlat.Jag har redan sagt åt honom att våran innegård är ingen pakering,utan att han får snällt ställa sig ute på gatan som alla andra gör.Varför ska vi sitta och betala för att ha våran bil på gatan och han ställa sig inne på gården helt gratis?Jag sa åt honom att nästa gång ringer jag Q-park för att han gör det helt jävla omöjligt för ambulans och brandbil att komma fram.Tror ni att han tog mig på allvar?Nej utan några timmar efter hade han parkerat sin jävla bil där igen.Nu har jag skitit i det i en vecka,men idag fick jag nog och ringde till Q.park ab och sa åt dom att komma hitt och lappa bil fan.Jag kommer att fortsätta att ringa till dom så länge han ställer sin bil inne på gården.


1 kommentarer

emily

26 Jan 2011 22:17

bra där syrran!

Kommentera

Publiceras ej