Mitt hår stinker bränt

1kommentarer

Igår kväll tände vi brasan ute på landet och självklart luktar mitt hår bränt.Jag har duschat av mitt hår 4 omgångar men det luktar likförbannat bränt fortfarande.Hur får jag bort den äckliga brända lukten från mitt hår?Jag vill inte gå runt och stinka bränt i håret:(Det måste finas något sätt att få bort stanken från håret.Nej det sitter inte kvar i mina näsborrar eftersom att då borde mina kläder fortfarande stinka efter jag har kört dom i tvättmaskinen men det gör dom inte.Vilken bra starkt på detta året jag fick genom att stinka bränt i hela håret.Hoppas att ni fick bättre start på denna dagen.



1 kommentarer

emily

01 Jan 2011 21:04

HAHAHAHHAHA.. Jag skojade ALO sluta ta allt så allvarligt ;) Prova låta schampot vara kvar ett tag och massera in dedjupt i håret

Kommentera

Publiceras ej