Indonesisk mat

1kommentarer

Efter att ha jobbat en helt dag och sovit dåligt så orkade jag verkligen inte ställa mig och fixa mat åt mig själv.Jimmie vart ändå i väg och på vägen hem från jobbet fick jag se att dom hade öppnat en ny Restaurang i närheten av mig,lämnade hunden hemma och sen så kom min vän Towe.Vi tog spårvagnen ner till stan då min vän skulle handla lite och jag följde med som skällskap.När vi åkte hem kunde jag bara inte låta bli att stanna förbi den idonesiska Restaurangen,och hämta hem lite mat åt mig själv.Shit vad stark maten var det bran verkligen i munen på mig,läsken tog slut rätt så fort eftersom att det var så starkt.Jimmie kom hem och jag klarade inte äta upp allt just för det var så starkt som det var så fick han äta upp resten av maten.Han älskade maten och tänker handla där någon dag.Detta var första men inte sista gången jag äter Indonesisk mat.


God så gott men vad starkt

1 kommentarer

emily

01 Feb 2011 16:28

OOOOH. Hungrig jag blev nu! Ja men gå den 26 feb.. för jag tror vi ska ha festen den 5,12e eller 19 Mars!

Kommentera

Publiceras ej