Hunden Sex

0kommentarer

Alla som skaffar hund brukar kalla den Fido, Snuttan eller något i den stilen. Jag kallar min hund "Sex". Det visade sig vara ett lite känsligtnamn på en hund. En dag tog jag Sex med mig ut, och naturligtvis sprang han från mig. Jag letade i timmar efter hunden, och till slut fann jag en polis. Han frågade vad jag hade för mig ute klockan fyra på morgonen. Jag svarade att jag letade efter Sex. Mitt fall kommer upp i rätten på torsdag.


En dag gick jag till Stadshuset för att fixa hundlicens. En tjänsteman frågade vad jag ville. Jag svarade att jag ville ha licens för Sex. "Det vill jag med ha" sade tjänstemannen. Men det här är en hund, sade jag. Han svarade "Jag bryr mig inte om hur hon ser ut". Ni förstår inte, sa jag. Jag har haft Sex sen jag var två år. Han replikerade:"Du måtte var en stark pojke.

När jag skulle gifta mig, sa jag till prästen att jag ville ha med Sex vid vigseln. Han sa till mig att vänta till efteråt. Jag sa: men Sex spelar en viktig roll i mitt liv, och hela min livsstil handlar om Sex. Han sa att han inte ville höra något om mitt personliga liv, och att han inte tänkte viga oss i sin kyrka. Jag sa, att alla skulle gilla att ha Sex med. Nästa dag vigde vi oss borgerligt hos en fredsdomare. Min familj får inte vara med i kyrkan längre.



På smekmånaden hade vi hunden med oss. När vi skrev in oss på hotellet, sa jag att jag ville ha ett rum för frun, och ett speciellt rum för Sex.Portiern sa att alla rum på hotellet är för sex. Då sa jag,-Ni förstår inte. Sex håller mig vaken på nätterna. Portieren svarade,- Mig också.


En dag sa jag till en kompis att jag hade haft Sex på TV. han sa,- Lägg av!. Jodå, svarade jag. Det var i en tävling. Han sa, -Du skulle gett migen biljett.

När min fru och jag skulle skiljas, fick vi slåss om vårdnaden om Sex. Jag sa till domaren, -Herr domare, jag har haft Sex före giftermålet - jag också, sa domaren. När jag sa att efter giftermålet försvann Sex, svarade han: -samma här.

Så nu har jag suttit i fängelse, varit gift och skild, och haft mer problem med denna hund än någon kan ana. Första gången hos psykiatern frågade hon:-Vad är ditt problem? Jag svarade: -Sex dog ifrån mig. Det är som om en nära vän hade lämnat mig, och det är så ensamt. Doktorn sa: -Hör på här,både du och jag vet att sex inte är människans bästa vän, så-SKAFFA DIG EN HUND

(kunde inte låta bil lånade denna av en arbetskamrat.)

Kommentera

Publiceras ej