Det kan inte vara sant

2kommentarer

Tar för en gångs skull med mig min kamera och passar på att ta kort på alla djuren på jobbet,vad tror ni att jag har glömt att göra i stället?Ju jag hade glömt mitt minneskort hemma i datan är det inte väldigt typiskt när man väl kommer i håg kamran så glömmer man ta med minneskortet.Blir så förbannad och ledsen på mig själv när jag gör något så dumt.Jag har suttit med usb-Kabel och försökt att lägga in alla bilderna på datan och inte får jag fram något där i genom.Får väl ta med mig kamran plus minneskortet till jobbet i morgon och ta nya kort.Fan allså dom korten jag tog idag vart ju skit bra så kan jag inte vissa er blä.Har i vilket fall jobbat hela dagen och dirket efter jobbet åkte jag hem och lämnade hem  min hund och byte om till stallkläderna.Nu är man äntligen hemma igen efter att varit i väg och red dressyr en timme.Nej jag tänker inte ge mig jag vill fan med ha dessa bilder.

Får bli en gammal bild på Bosse och den andra minns jag aldrig namnet på.

2 kommentarer

emily

21 Jan 2011 08:33

Jo jag såg att hon skrev med betalning, men de e klart man måste betala, hon e ju fotograf :P Ganska uppenbart ju ;) Men kommer nog bli fin fina bilder på melle för han är såå söt!

Och tack så mycket! Är jättenöjd med bilderna. Du kanske ska ta?

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 Jan 2011 12:10

Jobbigt att glömma minneskortet - men det blir fler tillfällen! :)



Sv: Nä, helt ledig blir man aldrig! :P

Kommentera

Publiceras ej