Det är en bråkig mage jag har

1kommentarer

 Antingen är jag förstoppad eller så har jag diarré,vad gör jag för fel? Att dricka blåbär har visat sig vara bra att för magen när man har diarré men man kan  i stället åka på att bli förstoppad,vilket har vissas sig att jag har blivit.Jag blir galen när ska detta skiten försvinna?Många skäms över att prata öppet om bajs och sånt men för mig är det helt naturligt då alla bajsar någon gång om dagen.Jag har provat mig fram med olika metoder men inget verkar funka för mig:(Börjar jag äta som vanligt igen så blir jag lös i magen dricker jag blåbärssoppa blir jag förstoppad,börjar känna mig som ett litet barn på nytt.


1 kommentarer

Emily

18 Jan 2011 16:01

Jo, han blev asrädd när han såg eric! Hahaha som vanligt, men sen efter några timmar blev han lugn!

Kommentera

Publiceras ej