Dålig i magen

1kommentarer

Jag förstår verkligen inget i morse och hela eftermiddagen mådde jag toppen,men nu i kväll så har det hänt något med min mage.Jag var ute med hunden och gick en promenad precis som vanlig när vi är på väg hem igen känner jag att jag börjar bli skitnödig akut.Det var bara att ta upp hunden i famnen och springa hem till toan.Trodde helt allvarligt talat att jag aldrig skulle hinna hem till toaletten utan gör på mig i byxorna.Sen dess har jag sprungit hela kvällen fram och tillbaka till toaletten(med diarre) så fort jag äter något verkar det som om det bara måste komma ut omgående.Jag har inte ätit något med mjölk så jag fattar inte hur det kommer sig att jag är så dålig i magen som jag är,hade jag käkat något med mjölk så hade jag förstårt varför jag är dålig.Jag undrar om man kanske kunde äta lite ris?(man ger hundar lite ris när dom är dåliga i magen) men det kanske inte är samma sak för oss människor?Jag måste gå ut med hunden sista promenaden men jag vet inte om jag vågar gå ut utanför dörren.

1 kommentarer

emily

17 Jan 2011 09:58

stackars! Du kanske har ätit nått starkt?

Kommentera

Publiceras ej