AGRESSIA gästbloggar!

3kommentarer

Gästbloggar lite på systers blogg nu när hon är sjuk, stackarn! :(
Varför blir man alltid sjuk på vintern? Knasigt..
Jag ville iallafall tipsa er läsare om en sak,

Ni som bor i Norrköping eller i närheten.
Det finns en fotograf som heter Emma Roodla - klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg.
Hon tar fantastiskt fina bilder! Om ni vill ha på er själva, era djur, eller kanske fota hela familjen?
Hon har tagit på par, barn, tjejer, killar, gravida, bröllop och jaa. Nästan allt!
Jag hade verkligen inga fina bilder på mig innan och nu har jag superfina!
Och dyrt är det inte heller, det ligger mellan 350- 400 :- tror jag beroende på hur många bilder man tar.
Sjukt duktig. Här är några exempel:


Modell : Agressia
Fotograf : Emma Roodla




Puss på er!

3 kommentarer

en läsare som dagligen besöker sidan

18 Jan 2011 23:12

jag tycker att agressia har ett unikt utseende och tror att du skulle komma långt in i modellvärden.du som är hennes syster kanske kan skicka in lite bilder på henne till olika tidningar.krya på dig tjejen



|| mannen som kan prata om hundar ||

19 Jan 2011 04:21

Snällt av dig att hålla din systers blogg igång!



Hoppas på ett snabbt tillfrisknande:



Sv till Carolina: Ja, hårtorken fungerar - men det blåser ut en del rök :P



Värmepistol är nog att föredra :P

Emma Roodla - Foto

19 Jan 2011 14:10

åhh va glad jag blir tack :)! jag tycker emily är så himla vacker och knasig på ett positivt sätt så jag ville få fram den där busigheten och knasiga sidan :D! fast att jag valde att lägga detta i "skrattbilder" - lycka och glädje :)!



Ser att Emily varit här inne och skrivit, sööötis hon är då :D!

Kommentera

Publiceras ej