Taikon är fortfarade försvunnen

0kommentarer

För några dagar sen så berättade jag om en amstaffblandras på 7 månader som var försvunnen,han är fortfarande försvunnen.Igår så var jag och min hund ute i skogen i flera timmar och letade efter honom utan något resultat.Vi började våran promenad från ensjön och gick vidare till vrinnervisjukhuset efter det gick vi den gulastreckan runt skogen som är 10km sen gav vi upp.Det var för kallt för att fortsätta för min hund och så var vi trötta båda 2.Vi gick hem till min far och värmde oss och stannade där ett tag,tills min pojkvän kom och hämtade oss.Idag har andra människor vart ute i skogen och letat,tyvärr kunde jag inte hänga dom eftersom jag var bort bjuden hem till svärmor på mat.Jag hoppas att fler människor kan hjälpa till att leta reda på honom så han får komma hem igen.För varje dag som går så blir man mer orolig för att han har frusigt i hjäl men tanken på hur kallt det har vart dom senaste dagarna/nätterna.Det finns en klubb på facebook som heter hjälp oss att hitta Taikon gå gärna med i den om ni vill vara med och leta reda på honom.Han är chipmärk så klart också:)

Kommentera

Publiceras ej