satt upp lappar med foto på

2kommentarer

Jag har precis varit ute och gått runt områdena här nu och ropat och ropat utan resultat .satt upp lappar med foto på och lite info om Takion som försvann i fredagskväll.Har hört mig för med folk i området men ingen har sätt eller hört honom.Men än gör jag inte upp blir att fortsätta att sätta upp fler lappar i morgon.Jag är ledig i morgon och har inget för mig så då tänkte jag ta och gå runt strömmen och höra mig för och sätta upp lappar.I morgon kväll ska jag i väg till stallet så på vägen ditt blir det att sätta upp ännu fler lappar.Jag hoppas att någon människa snart hör av sig.Nu ska jag ta och mysa med min egna hund innan det är dags att bädda ner sig under täcket.


2 kommentarer

emily

10 Feb 2011 09:08

naw, va gullig du är!

Jossie

10 Feb 2011 10:28

hej! Delta gärna i dagens blogg hos mig! :)

Kommentera

Publiceras ej