så himla typiskt

2kommentarer

Jag har kärat ner mig i 2 par gardiner på öb,det är så typiskt på något sätt.När man väl hittar något man vill ha så funkar det inte att handla på bankomatkoret eftersom det är något strul med banken.Åh typiskt va?Jag hade inte med mig några kontaner så jag fick snällt lämna tillbaka gardinerna:(Jag var så glad att jag äntligen hittade 2 par gardiner som jag bara älskade så kan man inte köpa dom.Risken är tyvärr stor att dom är utsålda i morgon då det inte fans så många kvar av dom.Varför varför ska jag ha sån jävla otur hela tiden?Jag är rätt så kräsen av mig och köper inte vad som helst och när jag väl hittar något så är dom för små eller så är det fel färg på dom eller så funkar inte kortet.Dom säger att det ska vara så jävla bra med betalkort kyss mig i röven/arslet hädanefter ska jag bara ha kontanter på mig.Alltihop är så jävla skrattretande och jag är jävligt förbannad just nu.

2 kommentarer

Emily

08 Feb 2011 08:53

åk tillbaka idag o kolla :)

emily

08 Feb 2011 11:01

ja tack :) Skicka recept. Ska på arbetsintervju för MCDonalds :)

Kommentera

Publiceras ej