hemma från veterinären

0kommentarer

Jag har precis varit hos veterinären med min hund som fick vaccineringen mot kennelhostan,besöket gick bättre än vad jag hade förväntat mig.Min hund gjorde knappt motstånd när hon skulle få sin vacce,ivanliga fall så brukar hon gör motstånd och man får verkligen hålla i henne så hon inte hoppar runt.Men idag så gjorde hon mig verkligen chockad hon hoppade upp på deras bord helt Självmant/Frivilligt och satt där helt stila och väntade på att få sin vacce.När allt var klart satt hon där och kollade på oss som om hon undrade om vi inte skulle göra något mer med henne.Jag fick beröm utav veterinären att Stina var så fin,dock måste jag själv ta bort lite tandsten på henne.Jag ska be en av mina arbetskamrater att hjälp mig med att ta bort tandstenen på henne.




Kommentera

Publiceras ej