Äntligen hemma i värmen

0kommentarer

Shit vad kallt det har vart hela dagen ute på jobbet.Trodde att mina öron skulle frysa sönder och mina fötter ska vi inte tala om.Denna dagen måste ha slagit rekordet på att vara så kallt som det har vart idag.Eller har det är fortfarande jävligt kallt ut.Trodde att förra vintern var kall och klagade men detta året är fan med värre än förra året.Hur länge till ska det snöa kommer vi att få någon sommar i år?Inte nog med att jag jobbade ute hela dagen i det kalla så fick jag stå och vänta på min pojkvän ute över en 45 min som satt fast i en bil kö.Han kommer alltid och hämtar mig och hunden efter jobbet.Jag var jävlig kall när han kom och kunde knappas röra munen för att det var så kallt.Nej nu tänker jag inte gå ut på många många timmar utan  jag tänker stanna hemma i värmen.




Bjuder på en gammal bild eftersom att jag inte har någon ny bild

Kommentera

Publiceras ej