5 udda saker om dig

3kommentarer

Sitter här med min kaffe kopp i ena handen och ska snart dra mig till jobbet.Men innan jag drar mig tänkte jag börjar med att berätta om 5 olika udda saker om mig själv.


1. Smutsiga och stökiga rum klarar jag inte av!
2.Jag bäddar alltid min säng dirket efter att jag har gått upp
3.Jag tycker levande ormar/spindlar är vidriga,eller ormar/spindlar i huvudtaget.
4.Jag kan inte leva mitt liv utan hund
5.Jag har svin svårt att berätta saker om mig själv,det står helt stila i huvudet på mig när jag ska presentera mig som person.

Nu vill jag höra hur udda ni är

3 kommentarer

Enander - Med Kärlek till Folkrace

28 Feb 2011 19:02

Haha vi vart nog raka motsatser du och jag med undantag på nr 4!

Jag är jättedålig på att städa

Båddar aldrig sängen

Älskar ormar och spindlar (har båda hemma i bur)

och är rätt så pratglad av mej så kan tjöta på om allt och inget hur länge som helst :P Men som sagt, hund kan man inte leva utan!! :)

Enander - Med Kärlek till Folkrace

28 Feb 2011 20:38

Sv: haha små vet jag inte, men söta är dom!! :)



Haha har en stor hårig spindel hemma :P Ja har en 10 månaders leonberger :) Sj då??

tooä

01 Mar 2011 06:54

1. Jag är alltid ute i god tid typ alltid minst 30minuter inna. Utsatt tid.

2. Jag är en dålig städtant hemma...

3. Jag glömmer saker fast jag skriver komihåg lappar eller ställer saker framför dörren för att få med mig det men jag brukar kliva över det och glömma det iaf.

4. Jag är hårfärgs missbrukare färgar för offta.

5. Bananer är ett gift, det är min drog

Kommentera

Publiceras ej