10 feb

0kommentarer

God eftermidda denna dagen har bara försvunnit i väg.Började dagen med att väckarklockan ringde 6.10 gick upp och kläde på mig och gick en promenad med hunden.Kom in och lämnade hunden och hämtade tvättkorgen.Att behöva tvätta tidigt på morgonen på sin lediga dag kanske inte är det roligaste precis men det måste göras.När jag var klar med tvätten vid 12 tiden så packade jag in alla kläder på sin rätta plats.Sen så duschade jag av mig lite snabbt och torkade håret.Sedan träffade jag en vän och vi gick ut tillsammans med våra hundar.Vi var ute och gick och satt upp fler lappar om Taikon.Vi var visst ute i 3 timmar och satt upp lappar,kom precis hem och jag känner hur kalla mina fingrar är.Nu ska jag ta hand om disken sen ska jag tipsa er lite om smycken.

Kommentera

Publiceras ej