Vart lite sömn i allafall

0kommentarer

Jag  fick 1 och en halv timmes sömn på hela natten och som ni säkert förstår är jag halv död just nu.Sitter här med mitt kaffe och försöker att bli människa på nytt.Jag bad barnen snällt att sluta smälla precis utanför mitt sovrumsfönster för min hund blir liv rädd.Dom bad om ursäkt och lovade att sluta smälla.Dom var borta 10 min sen var det samma vissa igen.Till slut vart jag så arg att jag gick ut ännu en gång och då bad jag dom inte snällt längre.

Man behöver tydligen bli förbannad för att dom ska fatta.Trodde jag äntligen skulle få sova men ice sa nicke.Huset mitt emot mig har ett tak som sitter lös och med denna stormen så lät det inte lite där i från.Det lät som att det var värsta kriget ute och det var helt omöjligt att somna.Min hund sprang runt liv rädd här hemma hela natten och till slut lyckades hon lugna ner sig vid halv 4 då hon kom och la sig hos mig.Och på allt detta ska jag jobba undrar hur det kommer att sluta.Jag byte nämligen dag med en av mina arbetskamrater så jag jobbar idag och i morgon bara.

Kommentera

Publiceras ej