sitter jag framför min laptopp

1kommentarer

och leker lite med cam för att fördriva tiden.Fattar inte hur det kommer sig att bilderna blir i så dålig kvalite.Dett är inta så ofta jag använder mig av cam på min loptopp eftersom att kvaliten suger.Det jag inte riktigt förstår mig på hur det kan bli så bra kvalite på bilderna med min cam jag har på min stationär dator.Men skit i samma får försöka komma på hur jag ska ska göra för att få bättre kvalite här med.Orkar dock inte sitta och leta mig fram i kväll utan det får bli en annan dag.Man borde lägga sig och sova så man orkar upp i morgon när klockan ringer,men jag är inte trött och kommer inte kunna sova.Det kommer bara sluta med att jag ligger vaken i sängen och glor upp på taket i flera timmar i stället.



1 kommentarer

EMILY

15 Dec 2011 14:19

fint. vem har sminkat daj?

Kommentera

Publiceras ej