Sanningens ord

0kommentarer

Blir så arg på folk som trycker ner andra när de inte vet ett skit om personen och för man själv ska må bra.Från och med nu så tänker jag sudda ut vissa personer som inte har med mitt liv att göra.Fråga mig inte vem jag menar eller vad som har hänt för det angår ingen annan.Att ständigt bli trakasserad av antingen en som står en nära eller någon som inte vet ett skit om ens liv gör en så förbannad och sårad på samma gång.Att behöva bli förhörd hela tiden om vad man ska göra och vad man har gjort under dagen får en att känna sig som brottsling, kriminell you name it.Nu kommer säker ni undrar varför jag skriver detta om jag inte vill dela med mig av vad som har hänt och inte hänt.Jag skriver detta för att få folk att fatta att jag inte tål vad som helst att jag är trött på denna skiten.

Kommentera

Publiceras ej