plantera om blommorna

0kommentarer

Jag kom på att det var jätte länge sen jag plantera om mina blommor här hemma i lägenheten.Jag har lagt ner all min tid med alla blommor ute i trädgården på landet.Så jag har nu lagt ner lite kärlek till mina blommor och byt ut dom tråkiga brunakrukorna til lite finare vitakrukor.Dom som känner mig vet hur mycke jag älskar att se när blommorna mår bra.Om jag inte kan ta hand om mina kära blommor så behöver jag inte ha några.Tycker att man borde köpa plastblommor om man tycker om blommor men glömer att vattna dom.Jag vattnar mina blommor minst 2 gånger i veckan.Hur mycket och hur ofta man ska vattna beror på självklart vad det är för växt och vart du har den.

Den tråkiga brunakrukan

En liten roligare finare kruka

Dessa fick med en varsing ny vitkruka.

Kommentera

Publiceras ej