Lista på detta året

0kommentarer

  Lånade Denna listan från min väns blogg på brist på annat

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut?
Inte som jag kan komma på direkt
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga och har aldrig haft
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr
5. Vilka länder besökte du? Har bara varit hemma i sverige
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012? Ja det finns väl alltid något man saknar.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Har någon ingen speciell datum
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag har utvecklats som människa.
9. Största misstaget? Att jag slutade rida på hr.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja men inte så farligt.
11. Bästa köpet? finns allt för mycke att välja
12. Vad spenderade du mest pengar på? inredning till hemmet och saker till hunden..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min älskade pojkvän!
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2011? ingen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag gissa .
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träna dressyr.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? städat kanske.
18. Hur tillbringar du julen? Med släkt och familj.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Serier: våra bästa år (har vart i flera år).
21. Bästa boken du läste i år? läser inte böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? ingen.
23. Något du önskade dig och fick? En Canon EOS 550D
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år mycket bättre? Ja.
27. Hur skulle du beskriva din stil 2011? Arbetskläder och helt vanliga kläder som jag själv trivs i.
28. Vad fick dig att må bra? Stina,familjen/släken vännerna.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen i huvudtaget.
30. Vem saknade du? Kingen.
31. De bästa nya människorna du träffade? Träffar allt för många

Kommentera

Publiceras ej