älskling och Towe håller på att fixa sig

1kommentarer

Min pojkvän ska i väg på firmafest med sitt jobb och min bästavän Towe ska också i väg på firmafest med sitt jobba.Så båda står och fixar ordning sig inför kvällen medans jag går runt här hemma med min morgonrock.Jag hade kunnat följt med min pojkvän på hans firmafest men tackade nej till inbjudan.

Varför tackade jag nej för undrar ni säkert.Jag tackade nej eftersom att jag ska fira min födelsedag i morgon känner att jag inte pallar med att festa 2dagar i rad.Sen så var det precis samma skit för 3 år sen med abba och elivs tema så jag stannar hemma i kväll med vovven.

min pojkvän och min vän är taggade inför kvällen.

Min fina underbara Towe är nu redo inför festen

Själv är jag redo för en hemma kväll.

1 kommentarer

EMILY

10 Dec 2011 08:56

Nae ja kan tyvärr inte komma för Jag ska ha Joel, victor har planerat i en månad att han ska ut och äta middag och ta en öl med sina kompisar så jag kan inte tyvärr :( plus att jag jobbar. Men jag har din present här hemma

Kommentera

Publiceras ej