våra pinsamma kroppar

0kommentarer

Jag har precis sätt dokumentärserien våra pinsamma kroppar som går på kanal 5. I dokumentärserien Våra pinsamma kroppar möter vi människor som lider av sin övervikt och konsekvenserna för dem som innebär allt från magsår och framfall till avtagande sexlust mm.Vad är egentligen normalt och vad är pinsamt?Hur lär man sig trivas med sin kropp?Det är rätt så intressant att se hur andra lever sitt liv än vad en annan gör.Vårt kroppsspråk skiljer sig åt på många sätt beroende på hur man mår både fysiskt som psykiskt.Jag skulle aldrig falla mig in att
reta någon för sin övervikt eller utseende eller änns kommentra något om det.Det måste vara lika jobbigt att leva med övervikt som undervikt.Nu måste jag ta och gå ut sista rudan med min löpade tik.Men kom i håg att aldrig vara elak mot någon för sin vikt.

Kommentera

Publiceras ej