tillbringat kvällen med chips

1kommentarer



Jaa, som sagt har jag tillbringat min kväll vid tv tillsammans med chips,dopp och massa läsk.Älsklingen somnade tidigt så jag fick allt för mig själv.Jag brukar köpa hem chips men hinner inte äta några förrens påsen är slut,men i kväll hann jag få i mig en del.Fan det spörregnar ute och det är mörkt ute måste gå sista rudan med vovven som kommer vägra att gå bara för att det är mörkt ute.

Förresten är jag stolt över mig själv som vågade gå och handla helt själv fast det väckte en sådan fasansfull rädsla inom mig. Rädslan av att  tappa kontrollen fullständigt.För er som inte vet så kan jag tala om att jag har en rädsla för att gå till affären helt själv när det är mörkt ute.Jag har nämligen haft otur och vart på fel plats vid fel tillfälle.När jag har någon bakom mig i kön så hoppar jag till och känner mig obehaglig eftersom att jag har vart med när affären har blivit rånad vid 3 tillfällen.Nej nu måste jag koppla hunden och gå ut så vi kommer i säng.

1 kommentarer

emily

10 Aug 2011 11:15

så fin du är! Duktig du va som våga gå ut själva :)

Kommentera

Publiceras ej