Trött och ont i huvudet

2kommentarer

Tror att det blev lite för mycke idag på jobbet är både trött och har ont i huvudet.Kommer hem från jobbet och kommer på att man har tvättstugan kulnär man är så seg som jag är just nu.Slänge i allfall in 2 maskiner tvätt,tur att det inte är så mycke tvätt denna gången.Har också passat på att betalt alla räkningar så slipperjag tänka på det något mer.Jag hoppas att vi inte får någon mer strömarbrott för jag orkar inte gå runt i mörker.Jag drack säker 3 koppar kaffe på jobbet i morse innan jag började rasta hundarna.Älsklingen ringde nyss och frågade om jag skulle med ut till landet men jag sa i från är för trött.

2 kommentarer

Niles

25 Aug 2011 18:06

Dags för dagens blogg! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavlin-4-dagens-blogg.html

HANNA

25 Aug 2011 18:07

lust att vara med på dagens blogg? :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-258.html#comment

Kommentera

Publiceras ej