strömavbrott

0kommentarer

vaknade av att Jimmie sa att vi hade strömavbrott och att det var därför inte klockan hade ringt.Vilken jävl* tur att Jimmie vakande ändå så vi inte behövde stressa sönder oss till jobbet.Jag hann gå upp och gå på toan och rätt som det är vart det svart i hela lägenheten.Nu sitter jag här med tända ljus och vill ha mitt älskade kaffe:( Lite svårt att brygga kaffe när man har strömavbrott,får väl vänta tills jag kommer till jobbet och dricka mitt kaffe.Hur ska jag kuna vakna till liv nu då?Duscha i mörker kan jag inte göra för jag kommer säkert att slå mig omkull.Tur att man inte behöver ha ström när man sitter vid  sin bärbara dator.Jag hoppas att strömmen kommer tillbaka snart så inte min mat blir förstörd.Jaha nu ser jag att klockan börjar bli lite mycke kanske bäst att sätta på sig lite kläder.Jag undrar hur jag kommer lyckas att få på mig alla kläder i mörkret.

Kommentera

Publiceras ej