Söt kisse misse

0kommentarer

Min vän har en jätte söt kattunge hemma som är jätte social och vill vara i cenrum i stor sätt hela tiden.Som när min vän färgade mitt hår så ville katten vara med och leka med mitt hår.När jag stog i duschen för att tvätta av mig hårfärgen så ville hon jätte gärna vara med.Jag har allså fått en ny vän och vi har lekt lite.Min vän har redan börjat tröttna på katten eftersom att den har ner saker hela tiden för henne och för att katten ska vara med på precis allt.Min vän får inte vara i fred en ända sekund och nu funderar hon på om hon verkligen vill ha kvar den.Jag skulle jätte gärna ta den men problemet är bara att både jag och Jimmie har kattallergi,så det kommer aldrig att funka.Tror att min hund där emot skulle älska att ha en kattvän.




Kommentera

Publiceras ej