Plockat svamp

1kommentarer

Jag cyklade hem efter körskolan och hämtade min hund och så kom min bonusmamma och hämtade upp oss.Vi åkte ut till landet och jobbade lite och gick i skogen i 2timmar.Vi tänkte att det var lika bra medans det är bra väder ute.Det är så härligt att gå ute i skogen och plocka svamp timmarna går rätt fort när man är i gång.Tänk om det kunde vara lika roligt att rensa svampen som det är att plocka dom.Jag måste bara få skryta lite om min duktiga hund.Det är hon som spårar upp svampen till oss och självklart älskar hon att få vara med.Visst det kan hända att vi hittar egna i mellan åt men oftas få vi hjälp av min hund:)Ja i kväll kommer jag ha mycke att göra och det är att rensa allt.Tyvärr kunde vi inte plocka klart eftersom att min papperspåse gick sönder:( och korgen var redan full så det var bara att ge hemåt igen.


Detta stället spårade min hund upp till oss.



Min hund och lite av all svamp vi plockade.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 Aug 2011 05:27

Oj, det blev en hel del svamp! :P

Kommentera

Publiceras ej