Min fina trädgård

0kommentarer

Tänk när vi köpte huset så såg trädgården för jävlig ut och det var igen växt precis över allt.Man visste inte riktigt från vilket håll man skulle börja rensa bara att det behövdes.Nu har trädgården börjat likna en trädgård men det är långt i från klart.När man har en trädgård har man alltid något att göra och man har aldrig tråkigt.Jag är inte den som har grönafingrar men jag tycker att jag har vart duktig ändå.Visst jag har fått lite hjälp på vägen med trädgården men det mesta har jag gjort själv.


så här såg det ut i början och så kan man inte ha det

Resultatet efter man har lagt ner mycke tid med trädgården.

Tag buskar som hade tagit över trädgården

Nu är det blommor där i stället för buskarna.Detta är inte klart på långa vägar
men en bra bitt på vägen och man ser verkligen skillnaden från hur det såg
ut i början och hur det ser ut nu :)

Kommentera

Publiceras ej