gick inte så bra med teorin

0kommentarer

Idag gick det inget vidare med teorin nere på körskolan.Både jag och Natta var svin trötta och hungriga så vi bestämde oss att ge upp efter 1½timme och dra till stan istället för att käka.Ja det kanske inte är så smart att ge upp när det inte går bra utan då ska man igentligen sitta mer.Men vi kände att våra magar var för hungriga för att orka med att sitta med teorin.Det första vi gjorde när vi kom till stan var att käka buffe och det var så gott.Synd bara att jag fick vatten när jag igentligen skulle ha sprante,var för trött för att orka säga till så det fick bli vatten helt enkelt.Efter maten gick vi på stan hittade inga plagg alls som jag gillade förutom ett par as snygga skor som var för dyra.Jag kom hem från stan för ett litet tag sen och har fortfarande svin ont i huvudet sen i går.Blir nog att lägga sig ner i sängen ett tag och hoppas att hubudvärken försvinner.

Kommentera

Publiceras ej