Genom blött

0kommentarer

Kom precis innanför dörren och är genom blött efter att ha gått hem i spöregnet.Jag fattar inte mig på sveriges väder i huvudtaget är det någon som gör det eller?Det har vart jätte bra väder hela dagen ute på jobbet ända fram till 15 tiden då regnet kom och tog över.Det är inte så kul att gå hem i spöregn och med en hund som toltal vägrar att gå.Min hund hatar att bli blött och det blir inte heller bättre av att hon var rädd för åskan.Sitter här i vilket fall med min vän i köket och ska börja med käket.Min vän är lite ledsen idag efter att hon har fått en brev hem i brevlådan.Så nu ska jag försöka få henne på bättre tankar men först ska jag ta av mig alla blötta kläder.En sak till att färga håret och sen gå ut i spöregn är inget roligt.Towe färgade ju mitt hår i gårkväll och på vägen hem var jag röd precis över allt efter att det har runnit från mitt hår.

Kommentera

Publiceras ej