Fullrulle hela dagen för min del

0kommentarer

Idag har de verkligen varit fullrulle hela dagen för min del,ungefär så som mina dagar brukar se ut alltså. Hela dan har vart fullspäckad så det gäller att utnyttja varenda minut som man kan ta det lungt.Klockan ringde 5.15 i morse och gick mot jobbet vid6.30 och där har jag vart lite här och där och jobbat.Slutade jobbet vid16.40 och åkte dirket ut till landet.Ute på landet var min faster med familjen och kusinen med familjen när vi kom ut.Dom hade grillat så vart det över som vi käkade.Efter käket så grävde jag för hållen vi hade lagt rören i tillsammans med min farbror och min kusins man.När vi var klara gick jag,faster.Johannna och jonte ner till sjön för Jonte skulle bada.Gud vad skönt det var att bara sitta vid sjön och inte göra något alls.Att sitta vid vattnet och höra vågerna är nog ett av dom vackaraste jag vet om.Vi kom hem till stan för ett litet tag sen och jag börjar nu känna av min trötthet så ska väl bara duscha sen bädda ner mig i sängen för kvällen.



Min kusin Jonte tar ett kvällsdopp

så härligt att se vattnet

Solen var framme under hela kvällen

Kommentera

Publiceras ej