fick sluta jobbet tidigare

0kommentarer

Jag hade sån otur att jag lyckades få min mens efter luchen.Jag kände hur våt jag blev och det kändes som om jag hade kissat på mig.Jag fick panik och visste inte vad jag skulle ta mig till.Jag hade inga bindor med mig eller tamponger så jag skrek efter min arbetskamrat som räddade mig ur situation.Hon hade en tampong till mig och för varje steg jag tog rann det ännu mer,det kändes som att det var as långt till toan innan jag kunde sätta på mig den.Mina trosor var genom blötta och tur att jag inte hann blöda i genom byxorna.Jag fick sluta tidigare från jobbet så jag kunde åka hem och duscha av mig.Jag kände mig så äckad av hela situationen och ville inte vissa mig i början.Nu känner jag mig ren och fin igen efter att ha duschat av mig allt.Fy fan för att vara tjej och ha dessa problem.Hädanefter ska jag ha med mig extra kläder och tamponger om det skulle hända igen.Varför kan man inte få mensen tidigt på morgonen eller sent på kvällen än på eftermiddagen?Är det någon mer som har haft samma otur som jag?

Kommentera

Publiceras ej