Fått lite gjort ute på landet

0kommentarer

i morse åkte vi ut till landet och började jobba dirket med huset.När det öser ner massa med regn från himmelen så får man passa på att jobba inomhus i stället för utomhus.Vi har fortsatte med att riva klart allt skit från gammla golvet i köket.Vi hållde på att ta bort all gammal isolering som satt kvar och massa annat skit.Det värsta med att att jobba med insolering är att det kilar på hela kroppen efter man har hanterat det.Vilket läskigt material isolering är om man tänker efter noga.Visst det är skit bra att ha men det är inte bra för kroppen och inte att andas in heller för den delen.Typiskt så glömde jag att ta med mig kamran och det har jag nu gjort hela helgen:( så jag fick ta lite bilder med min mobil som inte är värdens bästa direkt.Men eftersom att det var ett tag sen jag la ut bilder så fpr dom duga så länge.


Kommentera

Publiceras ej