fått en väska av min pappa

0kommentarer

Min pappa har vart på semester i Torrevija och kom hem i fredags.När jag kom hem till honom i går så hade han köpt en fin svart väska åt mig :) Tänk att pappa kunde hitta en väska som passade mig perfekt i smaken.Det var som han kunde läsa mig helt och hållet när han valde väska åt mig.Jag var inte ensam om att få en väska utan alla vi barn fick en varsing väska och vi fick i våran egna stil också.Som lillasyrran tex hon fick en väska som verkligen var hon och det är inte lätt att hitta något till henne så detta gjorde han bra.Väskan jag fick var verkligen i perfekt storlek också inte för liten eller förstor.Det är så kul att vara ensam om att ha en sådan väska här hemma.Annars kan det ju vara så att man har likadan väska som alla andra tjejer här hemma.

Kommentera

Publiceras ej