började rensa bland alla mina saker

0kommentarer

Fick ett ryck och började rensa bland alla mina saker som bara skräpar i skåpen.Tänkte att det kunde vara rätt tillfälle att börja rensa bland alla sakerna.Jag är dock inte klar men jag har hunnit med en del.Istället för att sakerna bara ligger inne i ett skåp och tar massa med onödig plats så la jag ut lite saker på olika sidor.På faccebok finns det tex 2 st olika klubbar där man kan sälja saker och vissa av sakerna la jag ut där.Det är väl bättre att redan nu ta och rensa lite än att ta allt innan flytten.Istället för att slänga sakerna som är hela så kanske någon annan har mer anvädning av vissa grejer och på det sättet kännar jag lite pengar också :)Jag är inte den som är besatt av pengar men att ha lite pengar är aldrig fel.Det kostar endel att renovera upp ett hus och bygga till och därför kan det sitta fint med lite mer pengar i fickan.får se när jag får tid över att gå genom källarförråden också.Nu måste jag ner och hämta tvätten som är klar.

Kommentera

Publiceras ej