bilder från Fredag och Lördag

1kommentarer

På fredagen åkte jag och älsklingen ut till landet och sov över till lördagen.Vi hade skällskap av min faster och hennes barn,lillasyster och Camila.Vi var nere vis sjön och några av dom badade själv så tyckte jag att det var allt för kallt för att bada i fredags.Vi grillade och spelade  kubb i mörkret och till hjälp för att se något när vi spelade hade vi bygglampan framme.Jag fick spela med killarna mot tjejerna och vi förlorade.

Fredagsbilderna:







Lördagen:Kom min låsas mamma ut och några ur släkten för att grilla och ha kul.Min  andra lillasyster kom också ut till oss senare på eftermiddagen med sin familj.Det är så kul att dom vill komma ut till oss och umgås med alla.Vi grillade och badade och så hjälpte vi till att röja undan buskar/träd som är i vägen för utskiten.Tyvärr hade jag min kamra hemma i stan så det vart bara 2 st bilder från i lördags.

1 kommentarer

emily

08 Aug 2011 16:11

tack för senast <3

Kommentera

Publiceras ej