Väntar på Pojkvännen

0kommentarer

Jag sitter här hemma i lägenheten på min ledigadag när det är soligt ute hur normalt är det?Jag väntar på min pojkvän som borde komma vilken min som helst med Mcdonalds mat åt mig.Jag hatar att äta mat själv och han kommer bara hitt en snabbis för att duscha av sig efter jobbet för sen åka ner i landet och kolla på en bil åt hans far.Just därför blir det mc mat och lite senare får jag väl ställa mig och laga mat till mig själv hur tråkigt som helst.Ska försöka att tjata till mig någon som kan hålla mig och hunden skällskap i kväll och käka något gott.Det är så typiskt att när jag väl är ledig och kan ses då jobbar mina vänner natt ogillar det.Om man kanske skulle sätta sig ute på balkongen ett tag tills maten kommer.Såg att några hade anmält sig till tävlingen kom igen någon mer måste det väl ändå finnas som vill vinna ett fint smycke?Tänk på att tävlingen avslutas i kväll.


Kommentera

Publiceras ej