Väntar på att frukosten ska bli klar

1kommentarer

God morgon gott folk:) Idag känner jag mig piggare och gladare dock har man fortfarande kvar den dumma hostan.Sitter och väntar på äggen som ska kokas klart så man kan käka lite god frukost.Det var ett bra tag sen man åt ägg så det ska bli så gott.Jag gillar när äggulan är lös och det bara rinner om ägget finns det något godare?Jag vet att mina syskon inte håller med mig utan dom blir äcklade av att se mig äta äggulan som rinner i munen på mig hahaha.Jag älskar att fixa med frukost men det skulle vara lite trevligare med lite skällskap att äta frukost med.Nej nu tror jag att mina ägg är klara bäst att ta hand om dom så dom inte blir förstörda.

1 kommentarer

Emily

06 Apr 2011 12:13

uscch.. De e godare med hååård äggula haha :D Va heter maggies blogg? Vill också a listan!

Kommentera

Publiceras ej