Tar en paus från sängen

1kommentarer

Nu har jag legat ner bäddad i flera dagar med feber,hosta,snorrig och är kallsvettig.Det började på torsdagskvällen när jag kom hem från jobbet,sen dess har jag legat och sovit i stor sätt.Det ända jag har gjort när jag har vart vaken är att gå ut med hunden sen lagt mig i sängen dirket igen.I morse när jag vaknade och kollade på klockan tänkte jag för mig själv nej säg inte att jag har försovit mig från jobbet.Jag var tvungen att sätta på tv:n för att få reda på vilken dag det är idag.Jag har nog skrämt min pojkvän några gånger i natt då han vaknade till och började slå mig på ryggen och la mig åt sidan och kollade om andning var normal på mig.Jag vet inte hur många gånger man har fått byta sängkläder för att sängkläderna har blivit genom blött av all svett och snor.

1 kommentarer

Anonym

03 Apr 2011 20:29

Krya på dig <3

Kommentera

Publiceras ej