Medium och spådom

4kommentarer


Är det någon som tror på medium och spådom?Ibland ställer jag mej frågande till detta,tror på detta i bland men jag har mycket svårt att se hur man kan spå folk genom att sitta och prata genom telefonen. Det finns direktsändning ditt man kan ringa och ställa sina frågot i 10 min och kostar 10kr.Klickahär om du vill veta mer eller kanske själv vill ringa ditt.Jag funderar själv på att ringa ditt och ställa frågor jag redan kan svaren på just för att se om detta rätta svar jag får.

4 kommentarer

N A T H A L I E n y r é n

08 Apr 2011 15:54

Nu kan du gilla miin blogg på facebook. Där kommer ni få update om tävlingar m.m Om du har något du vill att jag gillar/följer så kan jag göra det. Klicka på bilden i det här inlägget så kommer du till min facebook sida. http://nathalienyren.blogg.se/2011/april/gilla-min-blogg-pa-facebook.html#comment KRAM. :)

emily

08 Apr 2011 20:57

ja tror på spådom men inte över telefonen faktiskt

Anonym

08 Apr 2011 23:26

Kan dra lite kort för dig varför vi tror på detta om du inte har läst om det själv..Det handlar om hunden Cesar som är borta o har varit borta ett tag.

Ägare ringde in o fick prata med Titti som jobbar.

Titti fick upp ett ställe som skulle ligga 63 km från ägarens hem,det skulle finnas en kyrka, o sen en tupp,stället ska heta rörvik.Ägaren åker dit o letar men finner ingen hund men kyrkan o tuppen finns där för den sitter på kyrkan.Hon ringer tillbaka o Titti säger att hon ska söka efter ett rött hus med vitt rangligt staket o på tomten ska det finnas en barncykel.Hon kan inte säga om Cesar är där eller om han kommer dit sen men säger till ägaren att åka dit o ringa på o att ägaren inte skulle bli förvånad om en hund börjar skälla när hon ringer på dörren..Ägaren åker dit, ringer på o en hund skäller..Paret öppnar dörren o ägaren informerar dom om allt o det va inte cesar som va där..Ägaren åker hem o dagen efter ringer kvinnan som bor i det röda huset till ägaren av cesar o säger att cesar sitter uppe vid kyrkan men att hon visste inte ifall han tyckte om andra hundar så hon skulle bara springa hem o lämna sin hund när hon kommer tillbaks är han borta otur nog.

Minnah

21 Nov 2011 21:57

Jag tror också på spådom. Faktiskt så ser jag inget fel i att ringa en spålinje så länge man pratar med seriösa spådamer.



Ringer tex http://www.spadam.se relativt ofta och de är duktiga och seriösa.



Tack för en bra blogg och lycka till med allt.



Kram Minnah

Kommentera

Publiceras ej