Jag bara orkar inte

4kommentarer

Jag mår inte bra Och då menar jag  att jag är sjuk.Jag orkar inte leva så här längre utan jag vill bli frisk,kuna göra vad jag vill utan att bli trött på en gång.Jag vart sjuk i torsdags och idag är det måndag och jag har aldrig haft feber så här länge i mitt vuxna liv.Jag vill tillbaka till verkligheten till mina arbetskamrater till djuren på jobbet och inte bara ligga hemma ner bäddad med feber. jag orkar ingenting,orkar knappas att gå på toaletten utan att bli trött då kan ni förstå hur trött jag är.Jag gör mitt bästa för att inte min hund ska komma i kläm nu när jag är sjuk.Jag går ut med henne som vanligt men det tar ett tag för mig att gå plus att min pojkvän är snäll och går ut med henne när han kommer hem från jobbet:)En sista sak som jag hoppas att någon kan svara på är det farligt att duscha när man har högfeber?Har hört att det är farligt att bada med feber så tänkte om det är samma sak med duscha?

4 kommentarer

Emily

04 Apr 2011 20:40

Klart det inte är farligt att duscha när man har feber, ha inte för varmt vatten så du blir yr bara. Ha det som känns skönast!

Jocke

04 Apr 2011 21:11

VINN EN TRAKTOR VÄRD 150 000 KR



http://www.fuckingjb.blogspot.com/

Amanda ♥

04 Apr 2011 21:20

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

Ida

04 Apr 2011 22:12

Fett söt hund i din header, vad heter den riktigt gullig alltså :D

Kommentera

Publiceras ej