Hittat en plånbok med pengar och kort i

1kommentarer


kände att jag trampade på något underligt på kvälls promenaden och böjde mig ner för att se efter vad det kunde vara för något.Jag tyckte först som det såg ut som något skräp men tittade till ännu en gång,ser då att det är en plånbok.Jag var ute tillsammans med min vän och våra hundar så jag sa till henne att vänta för att jag hade hittat en plånbok.Vi stannade till och gick igenom den,vi trodde att den kunde vara stulen men märkte att det lång ganska mycke pengar i den och körkort tillsammans med massa andra kort.Så vi kom fram till att människan måste tappat den eftersom att det låg så mycke pengar i den.Så nu ska jag sätta mig ner och leta reda på nr till tjejen som äger plånboken och hoppas på att jag hittar rätt människa,nummer och allt.Det är inte heller första gången detta händer mig att jag hittar saker på promenaderna.

1 kommentarer

EMILY

08 Apr 2011 12:35

bra att det var du som hittade den, jag hade också försökt få tag på personen, men vissa skulle säkert ta pengarna..

Sök på hennes namn på face annars och kolla om de bor i norrköping eller i närheten, så kan du ju skriva och fråga sen be dem beskriva plånboken. Puss

Kommentera

Publiceras ej