Har gått en långpromenad

0kommentarer

Jag har vart ute på en långpromenad tillsammans med min bästa vän Towe och självklart var min hund med oss.Vi började gå hemifrån mig och genom strömmen vidare till arbetsvägen där Towes bil stod pakerad.Så vi hoppade in i hennes bil och rörde oss hem till mig igen.Min hund blir så överlycklig när hon får följa med oss och åka bil.Och som vanligt har Towe en nu låt som hon vill spela och vissa mig hur bra den är,men som vanligt har jag redan hört den tusen gånger innan.Men hon har bra musiksmak så jag ska inte klaga.Nu ligger hunden i sin säng och sover efter promenaden.I morgon går man tillbaka till verkligheten vilket betyder att man ska upp tidigt och jobba.Jag har haft lång ledigt och det kommer att bli segt att gå upp igen.



Min hund och min fru

Min hund funderade på om hon skulle hoppa i och doppa sig men kom på i sista sekund att då blir man ju blött.Min hund hatar att bli blött.

Men titt på fan jag fick också vara med på bild:)

Vattnet nere vid strömmen är så vackert på sommaren

Kommentera

Publiceras ej