Den här hostan tar död på mig

0kommentarer

känner mig mycket piggare än i går vilket är befriande,vill nu bara bli av med den dumma hostan som tar död på mig.Jag vill tillbaka till jobbet och inte ligga hemma och bara sova bort dagarna.Jag har bestämt om jag mår bättre i morgon så tänker jag gå till jobbet.Min pojkvän säger att han inte tänker låta mig gå till jobbet så länge som jag har denna hostan för det kan vara farligt att stressa och springa runt med den hostan.I natt väckte han mig igen genom att slå mig på ryggen och lyfte upp mig så jag kom högre upp med huvudet,han sa att jag skrämer livet ur honom när jag låter som att jag håller på att tappa andan.

Stackan kan inte vara så lätt för honom att höra mig och känna sig hjälplös.Jag borde kolla upp min tung andning och hosta hos läkaren men jag vet hur det slutar.Det slutar alltid med att man får sitta i väntrummet i tusen år för att få någon som helst hjälp och när man väl har kommit in hos läkaren så får man åka hem lika fort.Nej blir det samma sak i natt så får jag åka till akuten och tvinga dom att kolla på min andning (har asma så jag kanske skulle behöva få lite hjälp med andningen och andas i en maskin)

Kommentera

Publiceras ej