Är det kul att förstöra andras cyklar?

0kommentarer

Jag skulle cykla ner till trafik skolan dock var det någon lustigkurre som tyckte det var kul att förstöra andras cyklar.Jag har haft min cykel nere i cykelrummet hela vintern för att den inte skulle bli förstörd eller snod så händer detta.Jag låser upp låset på cykelen och ska ta ut den från rummet då jag märker att det är något som inte stämmer med däcken så jag böjer mig ner för att se efter vad det kan vara för fel.Jag kan inte tro mina ögon någon har skärt i däcken och det var bara att låsa cykelen igen och springa allt man kunde ner till trafikskola. Är det så roligt att förstöra andras grejer?Jag blir så ledsen och arg och hoppas att den som har gjort detta bli tagen på bargärning.Att det ska det vara så svårt att låta andras grejer vara ifred å blir så irriterad när jag bara tänker på det.När min pojkvän kommer hem har jag ett jobb åt honom han får byta däck åt mig för jag måste ha min cykel till jobbet i morgon.Nu ska jag gå ut och gå en promenad med min hund och försöka bli glad igen

Kommentera

Publiceras ej