Är det bara jag som älskar vädret idag?

2kommentarer

shit vilket härligt vädre vi har haft hela dagen och man blir så himmla pigg och glad när solen tittar fram.Snart är det inte långt kvar tills man kan hoppa i sjön och doppa sig. Jag är sugen på gå ut och sätta mig på en uteservering och äta och dricka något gott,där det utan problem går att ta med sig hunden.Men jag vet inte riktigt om det finns någon uteservering här i Norrköping som tillåter en att ha med sig hunden.Sen vill man ju inte heller bara gå och sätta sig och få skämas  bland folk då man får utskällning för man kommer med hund.Jag vill inte heller gå ut och sätta mig själv på en uteservering,tror inte att någon har större lust att hänga med mig eftersom att mina vänner ska upp och jobba tidigt i morgon medans jag själv är ledig.I annat fall får jag nöja mig med att ta en cider och sätta mig ute på min balkong.



Bild på mig från i sommras ute på landet

2 kommentarer

linn

12 Apr 2011 00:45

ja as härligt väder

Henrik Olsson

12 Apr 2011 05:30

Du är inte ensam om att älska detta väder!!! :)



Sv: Ja, det är lite tråkigt, men inget varar för evigt!



Vi får se om jag kanske försöker laga den trots allt, eller om vi bara gräver igen gropen :)

Kommentera

Publiceras ej