Svar på frågestunden!

1kommentarer

Varför jobbar du inte ,Bortsätt från att jobba med huset?

svar: jag jobbade ett tag genom hemtjänsten men min kropp sa i från,Men nu håller jag på att söka jobb ska på jobbmöte nästa vecka:)


hur klarar du hyran och försäkring på hund och såvidare?

svar:När det gäller pengar så tycker jag inte att det angår någon hur mycke jag får eller inte får,för mig är det en privat sak jag håller för mig själv.Jag är ganska ekonomisk av mig och slösar inte i onödan.En sak kan jag dela med mig om mina pengar och det är att jag har ett sparade för hunden om den skulle bli sjuk.Hyran behöver jag aldrig oroa mig för eftersom jag vet att jag alltid har pengar.


Hur länge har du och din kille vart tillsammans?
 
svar:Vi har vart tillsammans i 6år  och 9 månader:) Vi har vart förlovade i 5år.


vart träffades ni?

svar:tro det eller ej så träffades vi faktisk ute på landet.Det huset vi nu har köpt där träffades vi för första gången.Jimmies pappa hyrde huset av bonden och jag följde med Jimmies bror ut till landet som jag var vän med under den tiden.Och genom den vägen så vart vi ett par.


När vill du ha barn?

svar:Jag vill ha barn när jag känner att tiden är inne för att skaffa barn,då menar jag när ekonomin är stadig och huset är helt klart.Så låt oss säga om 2-3 år kanske.Jag har ingen bråska med att skaffa barn,har syskonens ungar jag kan låna om det är så.


Vill du ha en kille eller tjej?

Svar: Det spelar inte så stor roll om det blir en tjej eller kille huvudsaken är att barnet är frisk.När jag var yngre ville jag ha en dotter för att kuna få fixa hennes hår och sminka henne när hon vart äldre.Men jag blir lika glad om det är en pojke eller flicka jag får.

1 kommentarer

Emily

17 Sep 2010 18:51

Ja, visst hade han snygga öron. DU kan väl ringa victor nu han var här nyss men han är hos rickard nu

Kommentera

Publiceras ej