svampskogen

2kommentarer

Jag bara älskar att gå ute i våran skog ute på landet.Man hittar svamp utan att behöva gå så långt och det finns gott om dom också.Shit allså vet inte vilket år det var senast jag hittade så här mycke svamp på en halv timme.Förra året var vi ute i Rejmre och letade efter svamp i flera timmar och hur mycke svamp fick jag med mig hem då? Ju bara ca 25 st inget att hurra för dirket.Jag bara älskar min skog och det är jag inte ensam om eftersom att Pappas fru har vart ute hos oss flera gånger och plockat.Hon har plockat svamp i hela hennes liv och aldrig sätt så här mycke svamp som vi har i våran skog.


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 Sep 2010 22:40

Själv så vågar jag inte plocka några svampar alls - kan knappt se skillnad på en champion och en flugsvamp :P



Sv. Nä, man väntade sig väl inte att bollen skulle överleva mer än någon sekund :P

emily

21 Sep 2010 12:12

AKTA så du inte tar farliga svampar

Kommentera

Publiceras ej