ståltråd och format till ett hjärta med våra namn i

6kommentarer


Har ni tänkte på hur mycke roliga saker man kan ta och göra med ståltråd?Detta hjärtat bevisar min och Jimmies kärlek för varandra.Denna har har jag uppe på min ena hylla här inne i vardagsrummet.Jag passade på att köpa den för några år sen,när jag var i spanien men tyvärr gick den sönder i resväskan.Så jag fick försöka fixa till den så den skulle bli som den var från början,det var lättare sagt än gjort.Vet inte hur många timmars arbete jag la ner på den för att få den som jag ville ha den.Man kan göra alla slags figurer med ståltråden,funderar på att gör ett lite mindre hjärta med våra namn.Tänk vad inspierad man kan bli av saker och ting som är gjort av ståltråd.

6 kommentarer

amandaa

13 Sep 2010 15:50

va gärna med i dagens blogg :)

Ingrid

13 Sep 2010 17:25

sv: tror koftan kostar 199 kr och finns i fler färger :)



Hoppas du har en underbar måndag!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

issa - rappare och låtskrivare

13 Sep 2010 18:50

åh va fint!:D

Emily

13 Sep 2010 19:29

fråga om hon aknske kan hjälpa med din?

Majki

13 Sep 2010 20:10

Jättefin! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 Sep 2010 21:50

Den var riktigt läcker :)



Sv: Ja, jag är kanske inte direkt mörkrädd, men vanligtvis brukar jag ha pannlampa när jag är ute i mörkret med vovvarna, men den tycks ha gått upp i rök :P

Kommentera

Publiceras ej